Nagisa Oshima
Oshimak sexuarekin eta abesti lizunekin obsesionatuta dauden institutuko lau ikasleren odisea jarraituko du. Zuzendariaren ohiko gaiei (itotako desioa eta sexuen arteko harreman zailak) buruzko fantasia tragikomiko, delirante eta groteskoa.