Nagisa Oshima
Oshimak Sampei Shirato artistaren manga ezagun bat eraman zuen zinemara animaziozko zinemari eginiko ekarpen harrigarri honetan. Lan esperimental honek modu oso berezi eta ezohikoan ulertaraziko digu du genero hori.