Nagisa Oshima
Japoniako gizarteak berezko duen xenofobiaren aurkako salaketa ausarta: hiru ikasle kostaldeko herrixka batera joango dira oporrak igarotzera. Hara iristean, koreartzat joko dituzte, eta bertakoek, zinez gorroto dute gutxiengo etniko hori.