Nagisa Oshima
Liburu-lapur batek Tokioko Shinjuku auzoan biziko dituen peripeziak dira abangoardiako antzerkian inspiraturiko collage-film honen oinarria; gaia, berriz, sexualitatearen eta aktibismo politikoaren arteko ezkutuko lotura.