Nagisa Oshima
Heriotzara kondenatuta egon arren urkatzetik bizirik irtengo den korear baten zoritxarrak jarraituko ditu satira beltz honek. Egiazko gertaera batean oinarrituriko filmak erakutsiko digu zenbaterainoko etekina atera zien Oshimak Europako zinema modernoaren irakaskuntzei.