Nagisa Oshima
Egiazko gertaera ilun bat izango da, berriz ere, Oshimaren inspirazioa gizartearen ustelkeriari buruzko diskurtso zuzen eta biribilena egiteko: haur baten gurasoek beren semea erabiliko dute zirkulazio-istripuen biktima izan den itxurak egiteko eta gero kalte-ordainak kobratu ahal izateko.