Nagisa Oshima
Oshimak aktore ez-profesionalekin hilabetean errodaturiko lana. Underground zinemaren espiritu garbia du eta dokumentaletik gertu dagoen estetika. Garaiko Japoniako kontrakulturaren lekuko baliotsua.