Nagisa Oshima
Japoniar tradizio ohoragarrienak agerian utziko ditu satira zorrotz honek, abiapuntu gisa jendearen itxuraren atzean ezkutatzen diren tentsio guztiak azaleratuko dituen ezkontza-zeremonia bat hartuta.