Nagisa Oshima
Okinawa uhartean girotuta dagoen kontakizun gazi-gozo honek erakutsiko digu nola baldintzatu zuen gazte-belaunaldi oso bat iragan traumatiko batek: II. Mundu Gerrak eta Japoniaren okupazioak.