Nagisa Oshima
Oshima mundu osoan ospetsu egin zuen filma, sexualitatea zineman tratatzeko moduan garai berri bat ireki zuena. Bere maitalea hil eta zikiratu zuen Sada Abe izeneko emakumearen egiazko historia da, Oshimaren eskuetan sexuaren botere subertsiboari buruzko printzipio adierazpen bilakatuta.