Nagisa Oshima
Oshimak Japoniako zineman hain ohikoa den kaidan-eiga (mamuen kontakizuna) tradizioa bilduko du gizartearen tabuei aurre egingo dien amodio istorio sutsu eta tragiko bati buruzko film eder hau eraikitzeko.