Nagisa Oshima
Nazioarteko koprodukzio honetan izar ospetsuek egin zuten lan; besteak beste, David Bowie, Ryuichi Sakamoto eta Takeshi Kitano artistek. Lehen begi-kolpean gerran giroturiko film tradizionala badirudi ere, desioaren amildegiei buruz eginiko azterketa berri bat bilakatuko da amaieran.