Nagisa Oshima
Oshima urrats bat harago joango da sexu-harremanak baldintzatzen dituzten mugak eta tabuak etengabe proban jartzeko bere ahaleginean. Charlotte Ramplingek ezkonduta dagoen emakume burges baten rola egingo du. Egun batean, harreman bat hasiko du ustekabeko maitale batekin: txinpantze bat.