Nagisa Oshima
Azken filmean bere filmografia osoan obsesionatu zuten gaiei buruzko sintesia proposatu zuen Oshimak. Samuraien zinemari helduko dio, baina oso ezohiko ikuspegi batetik: harreman homosexualak haien mundu itxiaren barruan.