Nagisa Oshima
Hego Korean errodaturiko film labur dokumentala. Oshimak Taegu hiriaren aldirietan bizi den eta anai-arrebak mantentzeko mota guztietako lanak egin behar dituen Yunbogi haurraren bizipenak kontatuko dizkigu.