Shaul Schwarz argazkilari-kazetari saridunaren dokumental honek narko-kulturara hurbiltzea du helburu. Fenomeno honen baitan, ezabatu egiten dira gerra eta entretenimendua bereizten dituzten lerroak. Ameriketako gero eta mexikar eta latino gehiagorentzat, narkotrafikoak ospea eta arrakasta dakar, eta hori da ghettotik ateratzeko bide bakarra.