Larrieu anaien filma berria, mendi eta laku artean dagoen eskualde baten, nonbait Suitza eta Frantzia artean kokatzen da. Berrogei urteko Marc literatura irakasle da Lausanako Unibertsitatean. Ikasleekin amodio-istorio ugari izaten ditu. Oraindik ezkongai dago eta arreba Mariannekin bizi da. Negua amaitzear denean, bere ikasle onenetako bat, Barbara, desagertu egingo da. Bi egun geroago Barbararen ama ezagutuko du, Anna; desagertutako alabari buruz gehiago jakin nahiko du hark.