Errumaniar ekoizpen honek Urrezko Hartza irabazi zuen Berlingo zinema-jaialdiaren azken edizioan. Cornelia da protagonista; 60 urteko emakume honek bere trebezia, harreman eta diru guztia erabiliko du istripu tragiko batean parte hartu duen bere semea espetxera joan dadin saihesteko. Baina, non dago ama baten maitasuna eta manipulazio egozentrikoa bereizten dituen lerro mehea?