Terry Gilliam zuzendariaren fantasia futurista berri hau Veneziako zinema-jaialdian lehiatuko da. Larritasun existentzialak jotako informatikaren jeinu eszentriko eta bakarti bat proiektu misteriotsu batean ari da lanean; bere helburua existentziaren zentzua aurkitzea da… edo haren erabateko zentzu gabezia. Nolanahi ere, maitasunaren eta desiraren botereaz jabetzean baino ez du ulertuko bere izatearen egiazko arrazoia.