Robin Williams, Ed Harris, Anette Bening eta Amy Brenneman dira Torontoko zinema-jaialdian aurkezturiko film honen protagonistak. Bere bizitzako amodioa galdu eta bost urtera, Nikki lehen begiratuan maiteminduko da berriz: bere ametsetako gizona da Tom, bihotz handia, irribarre atsegina eta bizitasun izugarria duen arte-irakasle erakargarria.