2010eko Olinpiar Jokoetako lasterketan, Kevin Pearce eta Shaun White kirolarien arteko lehia gero eta handiagoa da; Shaun podioaren goialdean kokatuko da, eta Kevin, ordea, koman, Park Cityn (Utah) eginiko entrenamendu batean istripua izan ostean. Kevinen familiak lotura estua du harekin, eta Vermontetik harengana joatea erabakiko dute, garuneko lesioaren ondoren bizitza berreraikitzen laguntzeko. Baina berak snowboard egiten jarraitu nahi du. Sendagileen ustez, buruan jasotako kolperik arinenak ere hil egingo luke. Aurka egingo al die Kevinek bere pasio handiarekin jarraitzeko? Atleta ahantzezin baten eta kirol ikusgarri baten –snowboarda– historia dramatikoa, eta gai larri batena: garuneko lesioa.