Patagonia txundigarrian, David Lama alpinismoaren haur prodijioak zoritxarrez ezaguna den Cerro Torre mendiaren hego-ekialdeko hegala eskalatzea du helburu. Askoren esanetan, munduko mendirik zailena da. Inork ez du granitozko orratz hori eskalada askean igo. Horixe da Davidek eta haren lagun Peterrek egin nahi dutena. Hamaika erronka natural eta logistikori aurre egin ostean, David bere proiektuaren egiazko izateaz eta gailurrera iristeko zailtasun izugarriaz jabetzen hasiko da.