McConkey dokumentalak atleta batek bere ametsak lortzeko egindako bidea eta utzitako ondarea aztertzen ditu, erabakigarria izan baita kirol mota baten bilakaeran. Shane McConkey freesky eta ski base jumping modalitateetako aitzindaria izan da. Milaka pertsonaren inspirazio-iturri izan da, bere izaera, talentu paregabea eta bizitzarekiko jarrera begirune-gabea zirela-eta. Red Bull Media Housek Matchstick Productionsekin lankidetzan egindako film honek kirol horietako azken iraultzaileetako baten bizitza omentzen du.