Film hau klasiko unibertsal bat da Bali, Angourie, Kirra, Ohau eta Mauin filmaturiko surf-sekuentzia zoragarriei esker. Baina hori baino askoz gehiago da. Morning of the Earth ozeanoaren eta surfaren edertasuna erakusteko jaio zen, surflarien espiritua atzemateko, haien ingurune naturalean. Falzonek surflariengan jarri zuen arreta, eta haiekin bidaiatu zuen kostaldean kokaturiko beren baserrietara, beren bizitzako alderdirik ohikoenak, itsasoan daudenean naturarekiko gordetzen duten harmonia eta lurreko bizitza ikusteko modua erretratatzeko.