Imanol Ariasek Vicente Ferrer misiolariaren rola egingo du; pobreziaren aurka borrokatzeko ekintza aukeratu eta Indiako Anantapur barruti lehor eta soileko lurra paisaia oparo eta emankor bihurtu zuen gizona. Filma jesuita katalanaren azken hogeita hamar urteetan zentratzen da eta, hasiera batean menderaezinak ziren etsaien aurka gauzaturiko bere borroka kontatuko digu.