Milioika pertsonak ezagutzen dituzte haien ahotsak, baina ez haien izenak. Sundanceko zinema-jaialdian aurkeztutako dokumental honek XXI. mendeko musikaren izen handienei lagundu dieten koristen historia ezezaguna kontatzea du helburu. Musika ezagunenari itxura eman zioten ahots anonimoei eginiko omenaldia, eta helburu gisa besteen erritmoan egotea zen karreren gatazkei, sakrifizioei eta sariei buruzko gogoeta. Talentu handiko artista horiek estilo, genero eta garai tarte handia estaltzen dute, baina bakoitzak historia bakan eta liluragarria du kontatzeko, izarren itzalean eginiko bizitzari buruz. Artxiboko metrajearekin eta soinu-banda paregabearekin batera, dokumentalak Bruce Springsteen, Stevie Wonder, Mick Jagger, Sting eta beste askori eginiko elkarrizketak biltzen ditu.