Emir Baizagin zuzendari kazakhstandarraren opera primak argazki onenaren Zilarrezko Hartza irabazi zuen, eta Aslan du protagonista, amonarekin bizi den 13 urteko nerabea. Aslanen nahia ikasketak amaitzea da, kriminalitate-tasa handia duen Kazakhstaneko herrixka batean. Ustelkeriak eta indarkeriak talka egingo dute mutikoaren perfekzio-nahiarekin.