Wojtek Smarzowskik, Róza (2011) film sarituaren zuzendariak, Varsoviako Errepideetako Polizia Saileko zazpi ofizial eta laguni buruzko filma aurkeztuko digu. Elkarrekin egiten dute lan, batera irteten dira parrandan, txantxak egiten dituzte, baita beren trikimailuak ere, eta kotxe azkarrak gidatzea maite dute. Mundu txiki hori erori egingo da haietako bat hiltzen dutenean. Król sarjentua bilakatuko da kasuko susmagarri nagusi. Errugabe dela probatzen saiatzean, poliziako eta politikako goi-karguak sartuta dauden ustelkeria sare bat azaleratuko du.