Thomas Szabo zuzendariak Minuscule animazio-telesaileko bere pertsonaiak eramango ditu pantaila handira. Baso bateko soilgune lasaian, bertan behera utzitako piknik baten hondarrek borroka piztuko dute bi txindurri-triburen artean. Azukre kaxa bat dago jokoan. Amona mantangorri ausart bat gatazkaren erdian harrapatuta geratuko da. Lurraren arrasean eginiko bidaia epiko bat.