Thriller korear honek epaimahaiaren saria irabazi zuen Beauneko Polizia Zinemaren Jaialdian. Koreako krimenaren sindikatu boteretsuenaren presidentea ustekabean hil ostean, boterea eskuratzeko borroka hasiko da bi ordezkari nagusien artean: klaneko bigarren gizona, Jung Chung, eta hirugarrena, Lee Jong-gu, dira tronurako balizko hautagai nagusiak. Trantsizio hori kontrolatzeko eta gainbegiratzeko, poliziak “Mundu Berria” izeneko operazioa jarriko du abian. Operazio horren buruan Jungen konfiantzazko gizona dago, Ja-sung, baina, egiaz, erakundean zortzi urte infiltratuta daramatzan polizia da.