Oliver Stone zinemagileak eta Peter Kuznick Historia irakasle eta American Universityko Ikasketa Nuklearren Erakundeko zuzendariak batera kontatu eta idatziriko sail hau bere garaian jakin ez ziren baina XX. mendeko Amerikako historia bakan eta konplexua modu erabakigarrian zizelkatu zuten gertaeretan dago oinarrituta. Guztira, ordubeteko iraupeneko hamabi kapitulu dira.