Lav Diaz zuzendariaren film garrantzitsuen izango den The Great Desaparecido filmaren atarikoaren munduko estreinaldia; Egiari eta Historiari buruzko gogoeta, Filipinetako Iraultza Independentistaren testuinguruan. Andrés Bonifacio buru duen iraultza lehertzen denean, 1896ko abuztuaren 21ean, Filipinak 325 urte daramatza Espainiaren mende. Baina 1897ko maiatzaren 9an, Bonifaciori heriotza zigorra ezarriko dio Emilio Aguinaldoren agindupean dagoen talde iraultzaile lehiakide batek. Bonifacioren gorpua ez zen inoiz agertu. Haren emazteak, Gregoria de Jesúsek, 30 egunez bilatu zuen hilotza mendietan, Andrés bere izenez deitzen, eta espirituen laguntzarekin.