Gizon batek Buenos Airesetik ihes egin du, eta Brasilgo Mato Grossoko Pantanal eremura zuzendu da, diruz beteriko poltsa batekin. Anaiarekin duen zorra kitatzera doa; aspaldian hoztu zen haien arteko harremana. Kontakizuna bidean harekin topo egin dutela dioten pertsonen lekukotza dokumentalekin lotuko da. Pantanal fikzioaren eta dokumentalaren artean dagoen road movie hegoamerikarra da.