Oroitzapenez beteriko etxe kalamastra batean, aitona bat biloba zaintzen ari da, eta bere burua ere zaindu behar du. Astebete igaroko da eta ezer ez da lehen bezala izango. Ars Moriendi edo ondo hiltzeko Erdi Aroko eskuliburuetako litografietan inspiraturiko estetika duen dokumental honek heriotzari buruzko ikuspegi arduragarria eskainiko digu; batzuetan, groteskoa, besteetan gogorra, baina, betiere, eta modurik harrigarrienean, bizitza elikatuko duena.