Lucíaren aita hiltzean, bakarrik geratuko da etxe zaharkituan hiru langileekin: neskamea, lorezaina eta berarekin txora-txora eginda dagoen gidaria, Lázaro. Etxeko hierarkia aldatzean, Lázaroren gutizia obsesio bilakatuko da. Lucíak aitarekiko zuen harremanaren deabruak exorzizatzeko eta Lázarok bere bulkadei men egiteko aukera bakarra izan daiteke.