Gizon bat jaiki egin da. Lanera joan da. Landagunean isolaturiko baserri bat. Behi bat hil behar du. Isilean egingo du bere lana. Bere bizitzaren aurrean sentitzen duen inpotentziaz jabetuko da. Tentsioak min ematen diola sentituko du. Elektrizitatearen txinpartak bezala.