Nerabezaroaren eta heldutasunaren artean dauden lau mutil, lehengusuak eta lagunak, udari ahal duten etekinik handiena ateratzen saiatuko dira. Renoirren jarraitzaile dira, eta sinpletasuna eta naturaltasuna lagun, gidoi baten eskemen kargatik askatuta, lau mutilek beren aisiaren eta hutsalkeriaren axolagabetasunean bilduko gaituzte. Beren hitz-aspertuan zehar, denboraren ibaian igeri lasaian dabiltzala, edo udako gau bateko hustasunean, iragan komunistaren oroitzapen idealizatua eta zertxobait barregarria agertuko da.