Pedro Argentinako azken diktadurako errepresore ohia da. Aske bizi da eta errugabe dela defendatuko du Dina kasuari buruzko elkarrizketa batean. Dina diktaduran zehar bahituriko gaztea da. María Carmenek, bahiketaren unean Dinaren bizilagun zenak, bere oroitzapenez hitz egingo du eta zalantzan jarriko du Pedroren diskurtsoa.