Noizbait sentitu al zara lekuz kanpo, zurea ez den giro batean? Sentitu al duzu inoiz, bat-batean, oinek ez zaituztela eusten? Iritsi dela jakin-minari ate bat irekitzeko eta zure ohiturak atzean uzteko garaia? Orduan, erabili duzun energia guztia arnasa sakon hartzeko, eta egin jauzi ezezagunera.