Autobiografiaren eta fikzioaren, jakin-minaren eta etsipenaren artean dagoen Beshivhey Hayom / In Praise of the Day Jerusalemgo Independence parkean kokaturiko film homosexual ausarta da. Oren Adaf zuzendariak telefono baten bila dabilen gaztearen rola egingo du. Parkeko ohiko pertsonaiekin egingo du topo, eta edozer gauza egiteko prest egongo da bere ama tradizionalari Sabbataren aurretik deitu ahal izateko.