Amodio-eskutitzak, amodio-eskutitz barregarriak, amodio barregarrien eskutitz zaharrak, eta jarraitzeko moduko neskato bat. Ondoren, korrikaldiak igeriketa eskoletan, korrikaldiak unibertsitate-akademiatan, korrikaldiak Buenos Aires kanpoaldeko eremu mortuetan. Eskaintzak, elkarrizketak, hiribide hutsak, zirriborroak, militanteak. Eta, azkenean, bi gazte kalean, urrutian, garrasika, musuka.