Benek eta Vegak hamasei urte dituzte, eta institutuan dabiltza. Vega neskentzako egoitza batean bizi da. Ben hura bisitatzen saiatuko da, baina ez da erraza: kontuz ibili behar du, isil-isilik, ez du inork ikusi behar. Ben eta Vega maiteminduta daude, eta amodioa egin nahi dute; baina Benek Vegaren gelara iristea lortzen duenean, neskak ezin duela esango dio. Adin-nagusitasunari buruzko historia honek lehenengo aldiez, gaizkiulertu txikiez eta ondoren datorrenaz hitz egingo digu.