Lourdes eta Mentxu Arrieta arazo larri batekin jaio ziren: ahizpak izan arren, eta ia denbora guztian elkarrekin egon arren, beren gorputzek ez zieten komunikatzen uzten. Ezin zituzten eskuak erabili, ezta ahotsa ere. Egun batean, ordea, beren formula aurkitu zuten; komunikazio-metodo berri bat, inongo aurrekaririk ez duena, eta, askoren ustez, inoiz funtzionatuko ez zuena. Isiltasunean hitz egiten den lengoaia bat, eta erabat ezkutuan egon dena. Orain arte, behintzat.