José Luis Zumeta margolariak desordutan egiten du lan Arribeko (Nafarroa) autobus-garaje zahar batean kokaturiko bere tailerrean. Oraingoan, 200x133 neurriko bi margorekin ari da. Bere asmoa haiek Donostiako suhiltzaileen eraikin zaharrean erakustea da. Lan horien sormen-prozesua da dokumental honen muina. Margolariak lehen aldiz erakutsiko du, kamera baten aurrean, bereizgarri duen barru-barruko sormen prozesu bakana. Grabaketa-taldeak jarraipen trinkoa egingo dio: artistak mihisea eraikitzeko ematen dituen lehen urratsekin hasi, obren sorkuntzarekin jarraitu, eta haien erakusketarekin amaituko da.