Urtero, uztailaren 7tik 14ra, San Ferminetako jaiek irauten duten zortzi egunetan, milaka pertsonak parte hartzen dute munduan adrenalina gehien sorrarazten duen ekitaldi arriskutsuenetako batean: Iruñeko entzierroak. Hauxe da Nafarroako hiriburuko kaleetan barrena zezenekin korri egiten dutenen historia. Kontatzeko trebezia izugarria duen film honetan inoiz ikusi ez bezalako irudiak ikusiko ditugu, Estafeta kalearen erdialdean, 270 metroko kable batean zintzilikaturiko abiadura handiko 3D kamerari esker.