Adenike eta Ayodele nigeriarrak dira, eta Brooklynen bizi dira. Ezkondu ostean arazoak izango dituzte, ezin baitute seme-alabarik eduki. Adenikek erabaki bat hartu behar du, baina ez daki horrekin bere familia salbatu ala suntsitu egingo duen.