Hagar Erlich herri txiki batean bizi da, baina atzerritar sentitzen da bertan; ez du bere lekua topatzen herritarren artean, ezta bere ezkonberri bizitzan ere. Bertan behera utzitako herrixka baten hondakinetan aurkituko du bere babesleku sekretua.