Vincentas paramedikua da, eta izugarri gustatzen zaio jokoa. Orain, muturreko erabakiak hartu beharko ditu zor duen diru guztia itzultzeko. Egoera horretan, egunero egiten duen lanarekin loturiko legez kanpoko joko bat sortzeko ideia bururatuko zaio. Maitasuna, bizitza eta heriotza jokoan dira.