Hiri handi bateko auzo pobre batean zazpi urteko haur bat desagertu da. Hainbat hilabetez haren bila ibili ostean, haurraren arreba zaharrenak bere kontura bilatzea erabakiko du. Anaiaren bahitzailea nor izan den badakiela sinetsita dago. Baina, justifika al dezake horrek mendeku latz bat?