Diane 14 urteko nerabe enigmatikoa da. Beti dago lanpetuta anaia txikia Marc zaintzen, eta harreman oso estua du aita Christianekin. Auzora karismaz beteriko Julia gazte ingelesa etortzean, Dianen bizitza erabat aldatuko da.